今天是最后一天上班了, 大家都处在Holiday Mood…
我好不想工作哦~~~~~~!!!!

我好久都没有更新了~一方面是换了新工作,还没调整好时间~另外一方面是我懒惰啦!
今天这一篇其实没有什么内容,但是人家拍了照片,还是想分享一下~
我想大家一定看到了Pavilion门口摆了许多熊熊吧!
大家有没有觉得很奇怪,这些熊熊是干什么的?
其实一共有147只熊熊,每只2M高,他们手牵着手在做世界巡回展,向每个国家传递幸福与和平,还有各个国家之间的文化交流,让我们能过对其他国家有更深一层的认识~
意义很重大吧!这些熊熊正在担任亲善大使的工作!
大家可以看看这段介绍~我懒惰翻译~

Art and Culture: Each Buddy Bear shows the individual design created by different artists on behalf of their native countries. The international artists’ different styles are joined together in one work of art, spreading zest for life. The diverse design of the Buddy Bears – always typical for the respective countries – enables the visitors to experience a journey around the globe.

The Message: The Buddy Bears stand together “hand in hand”, symbolising the future vision of a peaceful world. Each bear stands for the people of the different countries and their culture, yet not for political systems.

Charity: Buddy Bear activities and aid for children in need have formed an inseparable unit. To date, around €1,800,000 (November 2011) have been raised through donations and auctions in aid of UNICEF and local children’s relief organisations.

















谢谢大家用心看到这里,我知道我很混~哈哈!
最后,祝大家新年快乐~! 新年我有时间更新,大家等我~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Joli3133 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()